avro?

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Tue Jan 4 13:21:15 CET 2000

Andor Admiraal schreef:
<knip>
> Overigens was mijn keuze voor de AVRO vooral gebasseerd op historische
> redenen: de AVRO heeft een fraaie ontstaansgeschiedenis van verzet tegen
> de verzuiling. Bijna dezelfde reden waarom ik ogenblikkelijk lid zou
> worden van een verzelfstandigde VARA.
>
> Dit laatste om even de indruk weg te nemen dat ik de programma's van de
> AVRO op wat voor wijze dan ook zou waarderen ;-))
<knip>

Mijn keuze toentertijd voor Veronica, was dat ze visie hadden over hoe het
er in de toekomst uit zou gaan zien. Zoiets spreekt mij aan. De andere
omroepen leken toen wel ingeslapen.
Helaas, eenmaal commercieel geworden, gingen ze zulke rare programma's
uitzenden.
Ik dacht: "Wanneer ben je hersendood? ...........Hersendood ben je als je
naar Veronica kijkt."
Ik heb toen snel mijn lidmaatschap opgezegd.

Hoe zou de VARA het gaan doen als ze commercieel worden?

--
Glenn Mellonius