re 29-02-2000

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Mon Feb 28 20:40:19 CET 2000

Hoorde overigens net op het journaal dat Haider is afgetreden om de buitenlandse druk wat te verminderen.
Dit kan 2 dingen betekenen:
1.Roger heeft toch iets bereikt door in Oostenrijk te gaan skieen.
2.Haider heeft kennelijk ook door dat millenniumbug op 29/2/2000 komt!

Ernst Debets/ Zaanstad
  ----- Oorspronkelijk bericht -----
  Van: Tjerk Jouwstra
  Aan: d66 discussie
  Verzonden: maandag 28 februari 2000 14:11
  Onderwerp: re 29-02-2000

  Ramon,

  Heb jij hem nu ook door. Roger van Boxtel weet als coördinerdend minister donders goed, dat niet 1-1-2000 de milenniumbug is, maar 29-02-2000. Vandaar dat hij gauw naar Oostenrijk vertrokken is, een land waar alles weer 60 jaar teruggezet is. Dat kan hij -mits met voldoende sport in de buitenlucht- mooi uitzitten.

  Zal ik morgen mijn computer maar uitlaten om verschrikkleijke schrikkelvirussen te vermijden?

  groet,

  Tjerk