D66 in de peiling

Joris van den Wittenboer J.van.den.Wittenboer.st at PPSW.RUG.NL
Mon Feb 28 13:49:16 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon schreef.
> Joris,
>
> Wil je die enquete eens door sturen ?
Sorry, no can do. Het was een enquete voor een kennis en kundebank voor
de afdeling Groningen. Ik kreeg deze exleden aan de lijn omdat wij dachten
dat het nog leden waren. Ik was natuurlijk benieuwd naar redenen waarom ze
zich afgemeld hadden.....
Ik stuur daar geen gegevens over. Ten eerste heb ik ze niet van de gehele
databank en bovendien heb jij er niet zoveel aan.....
Het is trouwens een goed middel om mensen weer eens te betrekken bij de
partij. Ook veel leden die al langer lid waren zeiden dat ze eigenlijk al wel
eens een telefoontje verwacht hadden..... Ook al kan niet iedreen actief
worden, en wil men het ook niet, ze vonden het erg leuk om eens wat te
horen en sommigen gaan een keer komen op een borrel of activiteit om eens
te kijken.....
Nogmaals, de weg naar boven begint ook bij het betrekken van de leden.....
En de landelijke politiek......
Groet Joris van den Wittenboer

"To understand a man, you should walk a mile in his shoes. If you're still
bothered by what he says, it's okay, because you will be a mile away and
you will have his shoes."
http://munt.nl.fortunecity.com/beurs/20