Artikel NUON

F. van der Schans fvanderschans at GELDERLAND.NL
Mon Feb 28 04:20:21 CET 2000

Beste collega D66-ers,

Na een onbevredigend debat afgelopen woensdag in Provinciale Staten
Gelderland over de NUON ben ik in de pen geklommen. Bijgevoegd artikel heb
ik ondertussen verspreid onder de media en stuur het jullie ter kennisname.
Mijn doel met dit artikel is om de politieke discussie rondom de
voetbalactiviteiten van de NUON en de rol en verantwoordelijkheden van de
provincie binnen Provinciale Staten te voeren. Ik ben uiteraard ook erg
benieuwd naar jullie gedachten over dit onderwerp.
Met vriendelijke groet,

Frits van der Schans