partijnaam

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Feb 26 04:15:02 CET 2000

>Ehm... leuk idee. Houden we er wel rekening mee dat we ook ons lijstnummer 4
>kwijtraken en dat we dan tussen de Natuurwetpartij, NCPN, Vrije Indische
>Partij en Senioren 2000 staan.

>Ramon

Ramon,

Een beetje lullig, en wellicht wat cynisch, zo 's avonds laat/'s ochtends vroeg,  maar ik ben bang, dat we ons lijstnummer 4 ook zo wel kwijtraken en ik ben nieuwsgierig, met welk nummer en tussen welke partijen we ooit begonnen zijn? Was het de Nederlandse Middenstandspartij, de lijst Harmeling of gewoon nog onder boer Koekoek?

Tjerk