D66-lijst

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri Feb 25 03:48:43 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hoi !

Helaas nog geen reacties op de 2 mailtjes over de D66-lijst. Bijgaand de
conclusies die ik trok met een discussiestelling.

*****

Over berichten en schrijvers:

Dus: 164 onderwerpen door 97 lijsters, spreeuwen en andere zangvogels.
Hoeveel stille mussen er in het gezelschap waren meldde het archief niet :(

Zetten we deze aantallen tegenover de aantallen van januari 2000 en deze
maand dan krijgen we dit schema:

Maand:        Aantal onderwerpen      Aantal schrijvers:
FEB 99               164                     97
JAN 00               226                     88
FEB 00 (tot nu toe)  210 (nu: 211)           84

Conclusie:
Er zijn meer thema's en minder schrijvers.

Ramon

*****

CONCLUSIES:
Slechts 65 (-1, dus 64) mensen hebben nu langer dan 1 jaar deze maillijst.
Een groot verloop lijkt mij. Veel bekende namen van nu zijn er later
bijgekomen (welkom !, maar toch is het jammer dat men niet op de lijst
blijft.

DISCUSSIEVRAAG:
Wat moet er veranderen aan de lijst ?
Zijn mensen maar even geïnteresseerd in wat andere D66'ers te melden hebben
en besluiten ze daarna weer te vertrekken ?

O ja, om een antwoord alvast voor te zijn. De 2 laatste mail van mijn hand
nu even buiten beschouwing laten. Ik doe een poging om eens te kijken naar
de D66-lijst en het verloop en de thematiek doe we behandelen en vooral ook,
wie dat behandeld. Er zijn een aantal mensen (waar ik ook bij hoor) die vaak
een Reply'tje schrijven OF zelf een onderwerp aandragen... zonder die
onderwerpen geen discussie.

Zou er een paralel te trekken zijn tussen deze lijst en de Partij D66 ?

Ik ben benieuwd naar de reacties.

Ramon

*****

De 2 lange mail samengevat tot alleen de conclusies. Cor meldde dat hij er
nog was, maar ik heb me geconcentreerd op de lijsters die kwetteren en niet
op de *stille mussen* (niet negatief bedoeld, hoor !)

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telekabel.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66