REPLY TO:

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Tue Feb 22 15:10:42 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

C.Houbraken at hilversum.nl uitte de woorden:

> Alle gegevens over het gevolgde pad e.d. krijg ik niet in mijn mailtje te
> zien; dat begint met REPLY TO. Daarnaast heb ik de lege regel ingesteld *na*
> die header en niet ervoor. De lege regel *boven* deze tekst wordt dus, ben ik
> bang, door je eigen mailsysteem ingesteld (evenals alle gegevens zoals ze
> hierboven staan.)

Nou wordt ie mooi, nu ligt het aan mijn mailsysteem :-)

Ik gebruik postfix als mail transfer agent en dat is de beste die er op
deze aardkloot te vinden is (www.postfix.org). Ook met m'n mailclients
( elm 2.5 danwel pine 4.x) is niks mis. Wat moet ik doen om m'n gelijk
te bewijzen? M'n maildrop queue bevriezen wanneer er mail van de lijst
binnen komt en die vervolgens hier posten ??

Wellicht kan iemand anders mijn stelling bevestigen, dat lijkt me
simpeler...

Ik heb overigens effe kort naar de documentatie van dat listserv
gekeken en vervolgens de zgn. listheader opgevraagd:

*
* Discussielijst over D66
*
*  Review=          Public
*  Subscription=    Open,Confirm
*  Send=            Public
*  Notify=          Yes
*  Reply-to=        Sender,Respect
*  Confidential=    Service
*  Validate=        Yes
*  X-tags=          Yes
*  Stats=           Normal
*  Ack=             Yes
*  Notebook=        YES,d:\lsv-archives\d66,monthly,public
*  Digest=          Yes,same,Daily
*  Renewal=         None
*  Default-Options= Repro,Ietf
*  Auto-Delete=     Yes,Full-Auto
*  Daily-Threshold= 100
*  Owner=           m.enschede at hetnet.nl Marc Enschede
*  Owner=           quiet:, verhoef at ecn.nl,quissama at wxs.nl,info at surfnet.nl

Het lijkt me dat je de regel 'Reply-to' moet wijzigen in:
*  Reply-to=        List,Respect

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |