REPLY TO:

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Feb 21 17:19:38 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

C.Houbraken at hilversum.nl uitte de woorden:

> Waarom, eigenlijk?
> (Formeel gezien voldoe ik aan de regels: er is maar een header en daar staat
> geen regel 'tussen'.

Bij mij komt de mail alsvolgt binnen:

Date: Mon, 21 Feb 2000 16:26:27 MET
To: "D66 Discussielijst" <d66 at NIC.SURFNET.NL>
Subject: Re:REPLY TO:
Sender: owner-d66 at NIC.SURFNET.NL

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schrijft:
>Het feit dat iedereen zijn of haar tekst opeens begint met 'REPLY TO:'
etc.

Een lege regel dus en een reply zal derhalve nooit naar de lijst gaan...

> Helaas. De footer is ingesteld om al die mensen die het welkomsmailtje van
> deze lijst (met alle info over (het verkrijgen van) commando's) meteen
> weggooien van dienst te zijn. Dat scheelt een hoop 'commando-mailtjes' naar
> de lijst (hoop ik). Al die info moet leesbaar zijn voor mensen die dit medium
> niet zo vaak gebruiken. En dan past het niet binnen 80 karakters.

Ik vermoed dat we elkaar niet helemaal begrijpen. Onderstaand voorbeeld
is 70 karakters breed en de variatiemogelijkheden lijken me groot.

Dit is de informele D66 discussielijst       email: D66 at nic.surfnet.nl
Voor aan- of afmeldingen mail naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het
tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66 of SIGNOFF D66
Het on-line archief: http://listserv.surfnet.nl/archives/d66.html

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                            phone: +31-30-2900900 |