REPLY TO:

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Mon Feb 21 16:26:27 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk van Lingen schrijft:
>Het feit dat iedereen zijn of haar tekst opeens begint met 'REPLY TO:'
>doet vermoeden dat er immand een poging heeft ondernomen om de reply
>to header te automatiseren of heb ik een gedragsafspraak gemist?

Ik heb een standaard header aan ieder berichtje via de lijst geknoopt. Dit na
een oproep van Ramon (als ik zijn oproep tenminste goed begrepen heb). Mij
lijkt het vrij overbodig, omdat men toch gewoon de reply-to of de
reply-to-all knop indrukt. Niettemin wil ik het een tijdje proberen. Mocht er
gefundeerde bezwaren tegen zijn, meld mij die dan (off-list, a.u.b., op
c.houbraken at hilversum.nl).

>Als het eerste het geval is: Volgens de RFC's mogen er geen lege
>regels tussen headers staan...

Waarom, eigenlijk?
(Formeel gezien voldoe ik aan de regels: er is maar een header en daar staat
geen regel 'tussen'.

>Wellicht kan meteen eens gekeken worden naar die footer die er sinds
>enige maanden onder hangt. Het zou prettig zijn wanneer de regellengte
>daarvan binnen de 80 karakters blijft.

Helaas. De footer is ingesteld om al die mensen die het welkomsmailtje van
deze lijst (met alle info over (het verkrijgen van) commando's) meteen
weggooien van dienst te zijn. Dat scheelt een hoop 'commando-mailtjes' naar
de lijst (hoop ik). Al die info moet leesbaar zijn voor mensen die dit medium
niet zo vaak gebruiken. En dan past het niet binnen 80 karakters.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl
035-6292040

Dit bericht wordt beschouwd als persoonlijke correspondentie en dient als
zodanig behandeld te worden.