Marjet van Zuijlen

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Mon Feb 21 15:05:05 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

reserve?reserve? wat zit iedereen toch te herkauwen op de reserves, een
beetje minder reserve, juist, reserve met je reserves bij wijze van spreken,
maakt de standpunten helder en boeiend voor iedereen, weg met dat
concensusverlangen. Prima, Ramon, het lijkt me een zwaar cutboek, maar wordt
er vooral verliefd op, houdt ervan met hart en ziel en zaligheid, alles of
niets, dat leeft meer.