Afscheid Hans Verhoef

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at ASTRO.UVA.NL
Mon Feb 21 13:24:26 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Marc Enschede <m.enschede at hetnet.nl> schreef j.l. vrijdag,
>Vanmiddag om 14.18 uur heeft Hans Verhoef zich afgemeld van deze
>D66-discussielijst.
 (...)
>Hans heeft het in 1994 mogelijk gemaakt dat dit digitale forum werd
>opgericht en heeft sinds die tijd (...) het technisch beheer gedaan
>dat noodzakelijk was om deze lijst te laten leven.

 Bij deze wil ik jou, Hans, danken voor je inzet voor deze on-line
 groep. In 1994 was Internet lang niet zo gangbaar als tegenwoordig
 en dus was je je tijd nogal vooruit toen je destijds deze lijst
 aanvroeg bij Surfnet. Ik denk dat je daarmee heel wat mensen een
 plezier hebt gedaan. Hulde daarvoor !

 Ooit hielp je mij persoonlijk ook een lijst bij Surfnet aan te vragen
 en daarvoor ben ik je zeer erkentelijk.

 Het ga je goed en wellicht zien we je nog eens op de lijst terug.

>Graag zou ik een kleine collecte willen starten om Hans te bedanken voor 6
>jaar actief lijstbeheer. Diegenen die Hans willen bedanken kunnen een kleine
>bijdrage (suggestie fl. 2,50) storten op mijn bankrekening 59.09.33.949
>(M.Enschede te Assen), ik zal er dan voor zorgen dat er een bloemetje en een
>kadobon (alles afhankelijk van het bij elkaar gesprokkelde geld) aan Hans
>wordt gezonden.

 Marc, de suggestie is inmddels overgemaakt.

 Marc Fluks