vanBoxtel???

Herman Beun hermanb at BIGFOOT.COM
Sun Feb 20 22:06:16 CET 2000

Remko de Knikker schreef:

> Is dat het argument om nu niets te doen???

Inderdaad.

De Oostenrijkse regering (overigens na democratische verkiezingen aan
de macht gekomen) heeft zich duidelijk (en zwart op wit) uitgesproken
tegen alle vormen van racisme en vreemdelingenhaat. Ze heeft voorlopig
nog niets gedaan dat daarmee in strijd is. Dus sorry, totdat daar
verandering in komt houdt het bij mij even op met de politieke
correctheid. Daarbij komt dat ik met 70% van de Oostenrijkers sowieso
geen problemen heb.

Pinochet wordt beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid. Haider
voor zover ik weet nog niet, dus inderdaad, dat valt in de categorie
"te hard van stapel".

En ja, ik heb ook Franse wijn gekocht toen de regering van dat land
kernproeven deed op Mururoa. Toch was ik het met die proeven absoluut
niet eens.

Herman