Afrikaans perspectief

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Feb 18 20:02:42 CET 2000

William wrote:
Ik wil dat -om te beginnnen- reduceren tot de volgende prioriteiten
1/ drastische geboortebeperking
Remko: hoe??
2 / schoon water
Remko: hoe??
3 / schone energie
Remko: hoe??
4 / eerlijke verdeling van bronnen(rijkdom)
Remko: hoe??

PS: ik wens dat iedereen op de hele wereld een gelukkig en gezond leven
heeft, en elke dag oog heeft voor de schoonheid van het buiten leven, en dat
de wegen van goud zullen zijn, en aan de bomen lolliestokken groeien, en dat
er melk stroomt uit een kraan midden op het dorpsplein, waar alle mensen
samen komen en vrienden zijn, en dat er vrede heerst op deze aarde, oh ja,
en dat er leven na de dood is, en dat god een aardiger man is dan in het
oude testament, en dat mooie meisjes vleugeltjes hebben.
Midas
Ik vind overigens William de alleraardigste mens op deze lijst, geloof ik,
al vind ik het lijstje van nieuwjaarswensen wat kort eerlijk gezegd.