hoofddoekjes en tulbanden

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Fri Feb 18 16:49:56 CET 2000

wat een flauwekul.
De tekst die ik indien is aanzienlijk kleiner dan wat over mijn scherm
schuift en voorwaar durf ik te zeggen aantrekkelijker dan de B.lsh.. die
regelmatig als discussie of als grappig bedoelde kapperspraat langs komt.
Als we nou als etiquette afspreken dat we wat minder op anderen en wat
minder op onszelf letten zal dat de kwaliteit ten goede komen.

Echt hoor van dit soort genormaliseer word ik even niet goed.