Bankierende Schoolbesturen

Roland Kroes roland_kroes at HOTMAIL.COM
Thu Feb 17 13:31:32 CET 2000

in de 'nieuwe/aanvullende' redenatie van Ernst kan ik me al een stuk beter
vinden. het ging mij ook met name om de besteding van overheidsgelden.
legaten ligt al anders, behalve natuurlijk wanneer er gesteld wordt dat het
geld absoluut niet belegd zou mogen worden. wat ik vooral belangrijk vind is
dat geld besteed word zoals bedoeld is, en vooral dat het niet besteed wordt
zoals het niet bedoeld is, if you know what i mean.

roland kroes, rotterdam

ps1: bedankt voor de spellingstip
ps2: n.a.v.:

>Daarvoor zijn al diverse beleggingswedstrijden bedacht (o.a. door Rabobank
>en AEX zelf).

des te meer reden voor scholen om zoiets niet te doen, toch? of is dat al te
flauw...