stille tocht

Roland Kroes roland_kroes at HOTMAIL.COM
Mon Feb 14 17:58:02 CET 2000

het is inderdaad opvallend dat de stille tochten die gehouden zijn, allemaal
voor 'witte' slachtoffers gehouden zijn. dat geeft inderdaad te denken, maar
kan het misschien zijn dat er een andere oorzaak hiervoor is:

vrienden en familie van 'witte' slachtoffers grijpen veel eerder naar het
middel van een stille tocht, dan de vrienden en familie van 'niet-witte'
slachtoffers. dit heeft niets te maken met het verdriet of respect van de
betrokkenen, maar veel meer met wat er met dat verdriet gedaan wordt.

roland kroes, rotterdam