Orgaandonatie

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Sun Feb 13 18:50:14 CET 2000

Als iets fantastisch mislukt is hoef je toch nog niet suicidaal te worden!
Borst heeft ook een wet ingevoerd die ondernemers beneden een bepaalde
inkomensgrens deporteert naar het ziekenfonds. Als ik de KvK krant mag
geloven zijn er heel wat mensen sinds die wet afgehaakt als ondernemer:
niet echt uit vrije wil maar omdat ze zich niet wilden laten opknopen.
In een klein- klein polder- polderland . / ..