Land zonder hoofd

B.Buma stractic at EURONET.NL
Wed Feb 9 23:01:20 CET 2000

For the record:
dit heb ik niet geschreven, dit komt uit een stuk van Hein van Meeteren.
Het werd door mij verzameld in een aantal voor en tegenstellingen
Ik hoor overigens liever HM dan dat ik Joep hoor. De laatste raakt me zeker, maar lijkt wat mij betreft meer op zinloos geweld.
Maar dat is dus inderdaad gewoon een kwestie van persoonlijke smaak.

vr gr
Bo

Cees de Groot <cg at cdegroot.com> schreef