Monarchistische tegemoetkoming

Wed Feb 9 15:30:34 CET 2000

At 10:23 09-02-2000, Heer van Meeteren wrote:

>Mag ik u nu vriendelijk, maar wel heel dringend verzoeken interne kwesties
>van de Stichting DB.NL niet, ik herhaal niet op een open D66 lijst uit te
>spelen? dank u.

Komkom, u begint toch zelf over netiquette-schendingen?

En zo intern is die kwestie helemala niet hoor. Ik zag dat u ook
de deelnemers aan het eDebat, danwel de belangstellenden daar,
tracht wijs te maken dat u pal staat voor de beschaving bij DB.NL.
Terwijl iederee die de moeite neemt zich te abonneren op de Open
Lijst kan zien op wat voor een weerzinwekkende wijze u tekeer
gaat tegen iedereen die het niet met u eens is - niks interns aan.

Erik vdMb

   E.P. van den Muijzenberg / Amsterdam / http://www.ernst.vuurwerk.nl