unsubscribe

Mevr. B.S. van Lente-Groen bsgroen at XS4ALL.NL
Wed Feb 9 14:19:43 CET 2000

Vanwege de vele onaangename mailtjes nar elkaar, zonder ook maar 1 onderwerp fatsoenlijk uit te discussieren. Ga vooral op deze onaangename toon door, zullen zich velen door aanmelden en direct weer afmelden.
Guido, Hein, Buma, de Knikker. Verder bemoeit langzaamaan niemand zich meer met de lijst. Noem het svp ook geen D66-lijst. In alle jaren dat ik lid van de partij ben, heb ik nog niet zulke onaangenaam naar elkaar toe reagerende mensen ontmoet.