motie van orde

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Wed Feb 9 13:59:27 CET 2000

Beste lijsters,
De misverstanden over wie-nu-wat-schreef maken duidelijk dat het
nuttig zou zijn als bij reacties vanaf de tweede generatie telkens even
herkenbaar wordt aangegeven *wie* in de discussie *waarop* reageert.
Dat maakt het (lev/zen) een stuk gemakkelijker.
Met vriendelijke groet,
William Oosterwijk