eerste kamer

Roland Kroes roland_kroes at HOTMAIL.COM
Tue Feb 8 10:07:22 CET 2000

gisteren was er een AAV van de afdeling rotterdam waar gediscussieerd is
over het al dan niet afschaffen van de eerste kamer - erg interessant en in
het algemeen waren de afschaffers gisteren in de meerderheid

wat ik jammer vind, is dat de discussie over het afschaffen van de eerste
kamer zich vaak vanuit d66 kant zich concentreert op het feit dat we vorig
jaar lente een keer onze kop gestoten hebben vanwege die friesgezinde vvd'er
- teveel eer voor onze hans om nu de EK-discussie aan hem op te hangen

het manco dat EK-leden zich niet aan het regeerakkoord houden, is niet
zozeer hun fout, maar meer een fout als gevolg van het feit dat
regeerakkoorden te gedetailleerd zijn... volgens mij.

roland kroes, rotterdam