coalitie GL/CDA/PvdA/D66

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Sun Feb 6 13:11:07 CET 2000

Ik denk dat we niet moeten vastroesten in Paars, D66 moet een meer
zelfstandige identiteit hebben dan zich afhankelijk opstellen tov Paars. Het
CDA en de nederlandse politiek moesten omgewoeld worden omwille van
programmatische redenen die door CDA werden tegengehouden, nu lijken we
echter weer vast te lopen in het conoservatisme van de VVD. Ik zou zeggen,
dat vernieuwing voorop staat, niet de kleur, mn omdat VVD nu openlijk flirt
om D66 en PvdA (de laastste zou ik mee kunnen leven, die lijken als aan de
macht gekleefd als stroop) buiten spel te zetten.

-----Original Message-----
From: Ramon Barends (D66) [mailto:r_barendsd66 at hotmail.com]
Sent: zondag 6 februari 2000 13:08
To: de Knikker, Remko
Cc: d66 at nic.surfnet.nl
Subject: Re: coalitie GL/CDA/PvdA/D66

>Als ik D66 was zou ik dat counteren door openlijk te zinspelen op

Een interessante gedachte maar willen we het CDA wel weer terug in de
Regering. Bevalt me zo wel :)

De Hoop Scheffer had gister wel een topdag met Freriks: 2 onderwerpen achter
elkaar om uitleg over te geven.

Over Philip Freriks gesproken: wat een genot om naar te luisteren.

Ramon

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66
alleen: SIGNOFF D66