FPO - hyper-sancties

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Fri Feb 4 20:13:55 CET 2000

eerlijk is eerlijk, in het regeerakkoord zie ik zo even snel niets dat alle
sancties rechtvaardigen. Ik concludeer dat de huidige sancties vooral zijn
gebaseerd op het verleden van de FPO, enkele passages in het partijprogram
van de FPO en met name op de persoon Haider (hetgeen gerechtvaardigd lijkt).
echter stiekem denk ik dat veel nederlanders jaloers zouden ziijn op het
huidieg regeerakkoord in Europa. Sterker nog het is volledig in de lijn van
de Europese Derde Weg, van Nederland, alleen ziet het er wat slagvaardiger
uit, misschien met name door de expliciete garanties wat betreft
gezinshereniging, asielverlening, en integratie van minderheden.