Burger en Bestuur (30 jan)

constantijn dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Fri Feb 4 17:14:04 CET 2000

Toch nog even reageren:

knip
>From: "B.Buma" <stractic at euronet.nl>
>To: "constantijn dolmans"
><dolmanscpim at hotmail.com>,<theoveltman at hotmail.com>, <mrscheffer at wxs.nl>,
><vreekamp at knoware.nl>
>CC: <D66 at NIC.SURFNET.NL>
>Subject: Re: Burger en Bestuur (30 jan)
>Date: Fri, 4 Feb 2000 10:45:14 +0100
>
>Dear people,
>

>If it is hard to get them interested
>Maybe it ain't interesting ?
>
>Wat mij vooral opviel bij de disucssie afgelopen zondag was de afstand qua
>gedachten wereld en doelstellingen tussen de organisatie HB/PC/SWB en de
> [...]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze partij.
Bo, heb je de resolutie gelezen of ga je alleen maar af op één bijeenkomst?
In de resolutie staat geen woord spaans en mocht er iets onbegrijpelijks
instaan dan ben je van harte uitgenodigd het er uit te amenderen.

Ik denk dat iedereen in onze club een kort en begrijpelijk programma wil.
Een programma dat bindt in alle betekenissen van het woord. Kritiek is
daarbij buitengewoon welkom, maar dan moet'ie wel inhoudelijk zijn en vooral
komen.

Wat betreft de bijeenkomst in Utrecht zelf, begrijp ik denk ik wel wat je
bedoeld. Volgende keer maar wat minder abstract en met veel concrete
voorbeelden. Zo leer je van elkaar.

En nu ga ik weekend vieren, dus tot maandag.

Constantijn Dolmans