Pinochet

de Knikker, Remko Remko.deKnikker at NL.ORIGIN-IT.COM
Tue Feb 1 23:46:47 CET 2000

Ik heb wel zijdelings de opmerking gemaakt dat D66 zich voorbij laat streven
in initiatieven, oa door de Belgische regering mbt Pinochet. Ik zou graag
gezien hebben zoals in de overige discussies die eraan te koppelen zijn dat
er iets meer ethisch besef zou bestaan in de Nederlandse politiek. Ik
begrijp dat de secularisering doorzet, maar iets meer dominee dan koopman
zou niet misstaan. Dat eeuwige postmoderne cultuurrelativisme...

-----Original Message-----
From: William Oosterwijk [mailto:de.alven at planet.nl]
Sent: dinsdag 1 februari 2000 14:05
To: d66 at NIC.SURFNET.NL
Subject: Pinochet

Dagen achtereen zie ik meningen en veroordelingen langskomen over- en
van een Oostenrijker met een verwerpelijke moraal. De hele Europese
gemeenschap gromt  en dreigt. Maar waarom is er in al die dagen sinds de
Britse minister van BZ met misselijkheidopwekkende lafheid misbruik maakt
van een medisch onderzoek om die Chileen, die zijn gruwelijke moraal door
anderen liet omzetten in grote misdaden, nu nog niet eens één opmerking
over gemaakt door onze politieke vertegenwoordigers?

William Oosterwijk
D66 Drenthe

(D66 at nic.surfnet.nl).
alleen: SUBSCRIBE D66