Hells angels a'dam

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Mon Dec 25 22:54:03 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Het is jammer dat MJ op alles behalve de kern ingaat. Geeft niet.

Goed even over de vermeende subsidie aan de Hells Angels in Amsterdam, hoe kun
je verwachten dat iemand serieus ingaat op een dergelijk verhaal. Je geeft
zelf aan dat je het niet hebt kunnen nagaan, helaas kan ik dat ook niet.
Verder laat je een beoordeling maar boven de markt hangen, wat is de waarde
van die opmerking dan?

Zou de gemeente Amstedam geen subsidie moeten geven? Je weet niet of het zo
is, zo ja waarvoor deze subsidie gegeven wordt en je legt een link met de
groep die Barend en Van Dorp hebben gemolesteerd. Voor mij nog wat erg veel
onduidelijkheid om een oordeel te kunnen geven.