Hells angels a'dam

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Mon Dec 25 17:12:24 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Wisten jullie dat de gemeente amsterdam subsidie geeft aan de Hell's Angels?
>Ik hoorde dit laatst, hoewel ik geen kans heb gehad het te verifieren.
>Desondanks achtte ik het betrouwbare informatie...

Als jij het gehoord hebt moet dat inderdaat wel betrouwbaar zijn! ;-)

>Gelukkig heeft onze Lousewies ruggegraat getoond door een verklaring bij de
>politie af te leggen over de grote-mond-niet-thuis journalisten B. en vanD.,
>wil zij niet getransfereerd worden naar Den Haag, voor de volgende
>verkiezingen??
>Heeft ze wel verdiend, hoewel ze minder zal verdienen misschien...

Volgens mij worden de Europarlementariers gelijk betaald aan de collega's in
de Tweede Kamer, er is daarover een discussie geweest omdat dit tot grote
inkomensverschillen leidt binnen het EP (doel was om het binnen het parlement
gelijk te trekken).

Overigens doe je de, in mijn ogen kwalijke, suggestie dat Lousewies vanwege
het geld in Brussel zit. Overigens zeg je dat ze een transfer verdiend naar
Den Haag, wellicht ziet ze dat zelf wel als een degradatie en wil ze dat
absoluut niet.

Marc-Jan