Zorregueta: vragen

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Dec 11 21:10:28 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Tjerk,

Je voorbeeld is weer niet goed. Ik herinner me bijvoorbeeld een interview in
de NRC met een of beide zoons Rost van Tonningen waarin zij voor de
zoveelste maal zeer duidelijk afstand namen van hun vader en moeder. Kijk,
en dat doet die muts uit Argentinie dus juist niet.

Verder blijf ik bij mijn opmerking van destijds dat de Nederlandse monarchie
het wat betreft de voortbroeding van haar top wel permanent zoekt in
extreem-rechtse kring. Dat maakt het geheel nog meer onacceptabel.

Misschien kun je, heel opportuun, ook eens een topambtenaar citeren die het
hiermee eens is!

Henk Vreekamp, Utrecht