Strategie

Wed Dec 6 16:55:45 CET 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Herman Beun <Herman.Beun at yucom.be> schreef,
>Ik constateer dat Marc Fluks bij deze kwestie aanzienlijk meer
>belangstelling toont voor een mogelijke D66-strategie dan voor de
>reeds als reden genoemde 5.6 miljoen AIDS-doden in Afrika.
>Provinciaalser kan toch bijna niet.

 Kennelijk kan het nog veel provincialer...

 Het meest opmerkelijke is dat niemand het over de AIDS-slachtoffers
 heeft gehad. Die worden slechts gebruikt als legitimatie voor het
 innemen van een ('prinicipieel') standpunt.

 Het is dan raar om iemand, die dat aankaart, een dergelijke construc-
 tie te gaan verwijten. Het IS niet MIJN onderwerp.
 De vraag luidt: WAAROM IS DIT (diplomatieke status van het Vaticaan,
 niet de AIDS dus) EEN ONDERWERP ?

 Opnieuw beantwoord je die vraag niet. Als het allemaal zo principi-
 eel is, dan moet dat toch kunnen ?

 En nu komt die AIDS weer langs...