Gezondheidszorg: weinig eer aan te behalen

GWC van den Berg berg7600 at WXS.NL
Thu Aug 31 22:53:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Reactie:
In een interview voor het Utrechts Nieuwsblad in 1996 heb ik gepleit
voor een parlementaire enquete over de organisatie van de Geestelijke
Gezondheidszorg. Kennelijk was de tijd er toen nog niet rijp voor.
Misschien nu wel. Als het er nog eens van komt, hoop ik wel dat het
onderzoek niet beperkt blijft tot het ondervragen van
ziekenhuisdirecteuren en voorzitters van verenigingen. Ik hoop dat dan
eindelijk de werkvloer eens aan het woord komt.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg