gezondheidszorg, Oudkerk gaat met de eer strijken.

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Aug 31 17:35:17 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Gerard,

Wij zijn het vaak oneens. Ditmaal steun ik je volledig. Die
wachtlijsten-problematiek zal ons bij landelijke verkiezingen zeer opbreken.
Onze vorige lijstrekker moet nu openlijk meer geld gaan vragen en zeggen dat
zij het regeerakkoord op dit belangrijke punt wil openbreken. De argumenten
daarvoor liggen in de sfeer van Zalm en hoe hij zijn meevallers incasseert.
Else mag op dit punt niet te burgerlijk blijven.

Henk Vreekamp, Utrecht
----------------------

At 23:55 30-08-00 +0200, you wrote:
> [...]
>
>D66 krijgt dus feitelijk zijn zin, maar Oudkerk en de Pvda gaan met de
>eer strijken.
>
>Ik hoop dat ik ongelijk krijg. Ik hoop dat de fractie van D66 kennis
>neemt van de interne discussie die al maanden (jaren o.a. van Dantzig)
>loopt en op grond daarvan een strategie ontwikkelt, waardoor ze nu eens
>als de overwinnaar in plaats van als de verliezer uit de strijd
>tevoorschijn komt.
>
>P.S. voor een wat genuanceerder betoog moge ik verwijzen naar eerdere
>bijdragen aan deze lijst en naar andere publikaties.

tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66