Landbouwgif (3)

Mark Koek mark at KOEK.NET
Thu Aug 31 10:39:26 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman Beun schreef:

> Er kan ineens iets ernstig mis zijn met mijn oordeelsvermogen, maar
> volgens mij heb ik een lijstje inhoudelijke argumenten gegeven op
> basis waarvan D66 zich tegen dat wetsvoorstel zou moeten keren (wat
> inmiddels trouwens ook gebeurd is). Misschien kun je daar beter eerst
> op in gaan, alvorens mensen van "ecofascisme" te beschuldigen.

Mijn bericht was een (wat overhaaste) reactie op dat van Vreekamp,
waarin hij een bijzonder akelige toon aanslaat die mij doet denken aan
het gedrag van allerlei extremisten.

Vreekamp neemt een scheidslijn waar tussen "Goed" en "Fout", waar
diegenen die het categorisch demoniseren van Ter Veer niet op voorhand
accepteerden in het vakje "Fout" terechtkomen.

Ook stelt hij dat diegenen die een afweging tussen Het Milieu(TM) en de
belangen van individuen durven maken zich moeten schamen.

Kortom: wie vraagt om inhoud en nuance is "fout". Daar krijg ik een
beetje koude rillingen van.

Gaarne voer ik een inhoudelijke discussie. Daar heb ik zelfs
herhaaldelijk op aangedrongen.

Groeten,

Mark Koek