Het gif van de Volkskrant

Arjan Stoffels astoffels at LEIDERDORP.NL
Mon Aug 28 14:57:55 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Vandaag stond er in de Volkskrant (alweer) een artikel over de
landbouwgiffen. Titel: 'D66 zet gifspuit op milieu-imago van partij'. In de
kolombrede, paginalange column trekt ene Leo Joosten, unitmanager Water &
Milieu bij de VEWIN ten strijde tegen D66 en de voorliggende voorstellen om
een aantal landbouwgiffen nog niet verboden te verklaren. Nu gaat het me
niet om de inhoud, want daar weet ik te weinig vanaf om er een goed oordeel
over te kunnen vormen.

Nee, wat mij enorm ergert is het feit dat de Volkskrant klaarblijkelijk wel
aan allerlei figuren het woord geeft om D66 de grond in te boren, maar
klaarblijkelijk niet het fatsoen heeft om D66/Pieter ter Veer zelf aan het
woord te laten. Hoor en wederhoor? Je hoeft er niet voor bij de Volkskrant
te zijn.

Vanavond (28-8) houdt de redactie van de Volkskrant spreekuur tussen 20.00
en 21.00 uur. Op het gratis nummer 0800-0250026 kun je je mening geven of
vragen stellen over de Volkskrant. Als genoeg mensen bellen krijgt D66
misschien ook een kans om haar kant van het verhaal te vertellen,
dus....0800-0250026

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels