D66 in de Kamers is niet D66 in Vleuten-De Meern

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sun Aug 13 19:24:42 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het Raadslid in Vleuten-De Meern voor D66 schreef:
kies
> [...]

Hierop reageerde Cees de Groot:
>(als onder een D66 bewind onze gemeente geannexeerd zou worden, zou dat
>een goede reden zijn om mijn lidmaatschap op te zeggen).

Reactie mijnerzijds:
Het is logisch dat je niet op D66, VVD of PvdA stemt als je tegen het
herindelen bent van gemeenten.

Maar... dan wel bij de Tweede Kamerverkiezingen. De fractie die in Vleuten
zit kan hier niks aan doen en die wordt nu gestraft voor het beleid in Den
Haag.

D66 in de Tweede Kamer is niet D66 in de Raad van Vleuten. Andere mensen,
andere visie en verantwoordelijkheden. Maar wel zelfde gedachtegoed en
beginselen en dus zelfde partij.

Ik hoop dat dit in Vleuten duidelijk wordt gemaakt aan de kiezers.

Sociaal-liberale groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

Check ook: