Herindeling Vleuten-De Meern en Utrecht (beantwoording) [fwd]

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sun Aug 13 17:47:48 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ramon Barends <r_barends at hotmail.com> said:
> [...]

Terecht dat ze boos zijn. Annexatie van kleiner gemeenten is wel zo
ongeveer het foutste wat je kan doen, en elke partij (inklusief D66)
verdient een forse afstraffing voor het meewerken hieraan. Ik zou liever
op Westbroek c.s. stemmen dan op een club die voor het slachtofferen van
gezonde gemeenschappen ten bate van de machtswellust van stedelingen is.

(als onder een D66 bewind onze gemeente geannexeerd zou worden, zou dat
een goede reden zijn om mijn lidmaatschap op te zeggen).

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B