misdaad en straf

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Sun Aug 6 11:50:33 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>   Henk Elegeert schreef:
> Een beetje druk mag wel.
> Maar te veel levert waarschijnlijk meer problemen op dan dat het bij
> draagt tot een oplossing.

Juist. Indonesie is een moeilijke patient. Allergisch voor veel middelen.
En je streeft toch genezing na.
Nederland zou via (herhaal via) andere landen druk moeten uitoefenen.
Na wat Jan Pieterszoon Coen op de Molukken heeft uitgevreten, kan
Nederland het echt niet maken om te veel commentaar te hebben!

--
Glenn Mellonius

mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net

URL    http://start.at/mellonius