misdaad en straf

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Sun Aug 6 07:24:17 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Remko de Knikker schreef:

> [...]
> vriendin's vrienden waren! Zoals al eerder werd gemeld stond tenminste 1 op
> een ledenlijst van de CD, de buurman had een T-shirt 'US wants you!' aan
> toen hij ge-interviewed werd, en het hele groepje blijkt neo-fascisten te
> zijn. Vakantie, vakantie?? met een skibox in de zomer?? Ik weet het niet,
> Henk. Ik denk dat Milosevich wel eens gelijk zou kunnen hebben met die
> Nederlanders. 5 miljoen USD is voor dat soort domme  gasten (mijn collega
> verzekerde me herhaaldelijk dat ze hersendood dom zijn) een hoop geld, zeker
> als je neo-fascistische grootheidsideeen hebt...

Of gewoon jezelf wilt zijn:

http://www.utrechtsnieuwsblad.nl/presentatie/page/0,1416,5_1_-2_0___108488_0,00.html

Ik weet het niet, Remco. Als Milosevich nou eens niet tegen mensen kan,
die gewoon in vrijheid (willen)
 leven!?
Zo'n skibox kan een goed alternatief voor een aanhangwagentje zijn.

> Molukken: recht van rechtvaardigheid en moreel besef: de EU heeft grote
> economische invloed in Indonesie, mn Duitsland, historisch heeft NL nauwe
> banden met Inodnesie, zo heeft Bram Peper nogal wat eprsoonlijke contacten
> met de voormalige president (voor Wahid)...
> Beetje meer economische/diplomatieke druk om het geweld op Molukken te
> stoppen bijvoorbeeld??

Een beetje druk mag wel.
Maar te veel levert waarschijnlijk meer problemen op dan dat het bij
draagt tot een oplossing.

Henk Elegeert