Fwd: over de Belgische monarchie (VU&ID21-Nieuws)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Sun Apr 30 16:57:42 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

= ter informatie =

>Volksunie - E-post Nieuwsbrief
>
>Datum: 30/04/2000
>____________________________________
>
>Tijd voor debat over rol monarchie
>
>Door: Geert Bourgeois
>
>Naam/functie: Algemeen voorzitter VU
>

>Eindelijk durven nu ook politici uit de federale meerderheidspartijen een
>open discussie aan over de rol van de monarchie.
>
>Bij de behandeling van de nieuwe bekrachtigingswet (bij het begin van de
>vorige regeerperiode) heb ik er voor gepleit om de koninklijke bevoegdheid
>terzake op te heffen.
> [...]

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

"Wat schieten we op met e-mail als we iemand moeten gaan bellen of hij of
zij de e-mail heeft gelezen?"  John Cleese

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fraktie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66
JD Nederland: http://welcome.to/jongedemocraten
De stand: http://www.politiekebarometer.nl
Clouseau: http://www.clouseau.be

DEZE E-MAIL MAG NIET WORDEN DOORGEZONDEN TENZIJ DIT IS OVERLEGD

=end=