Deze manier van discussiëren

Webmaster Weerwoord weerwoord at ZEELANDNET.NL
Thu Apr 27 03:14:43 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld voor deze mailinglijst, omdat ik geïnteresseerd ben
in politieke onderwerpen en de discussies daarover. Nu bezoek ik heel wat
discussiefora en nieuwsgroepen, ben zelf webmaster van zo'n discussieforum,
maar dit spant kwa onoverzichtelijkheid werkelijk de kroon.

Hebben jullie hier geen last van? Is het geen idee om te discussiëren op
een discussieforum, dat D'66 een forum opzet zoals 'Weerwoord'? Ik wil daar
best bij helpen!

Kijk, misschien denken jullie: 'waar haalt die nieuwkomer de arrogantie
vandaan!' maar ik heb echt het beste met jullie voor hoor! Ik ben gewend om
discussies te lezen en op de bijdragen van anderen te reageren wanneer ik
dat maar wil. Mijn computer staat dag en nacht aan, en nu krijg ik continu
de mededeling 'mailtje binnen' (ja, dat kan ik uitschakelen, maar ik krijg
uiteraard nog meer mail binnen waarvan ik wel op de hoogte wil zijn).

Ik heb een aparte mailbox geopend, hier komen alle reacties van de
discussianten in terecht maar dan ga ik het nalezen en is er niets op
onderwerp of datum gesorteerd. Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken! Ik
zap maar heen en weer tussen mailtjes...

Ik wil niet te negatief overkomen (doe ik dat?) kijk anders even op het
forum waarvan ik webmaster ben, dan begrijp je wat ik bedoel. Gewoon alles
op onderwerp sorteren en alle bijdragen netjes onder elkaar op datum
gerangschikt, met het meest recente bovenaan.

Als D'66 een soortgelijk forum opzet ben ik bereid te helpen en actief mee
te discussiëren, maar op deze manier vind ik het erg lastig en zal ik weer
unsubscriben van de mailinglist.

Met vriendelijke groeten,

Cliff Terranuova, Webmaster Weerwoord.

Discussiëren over politiek?