D66 en Groenlinks

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Mon Apr 24 12:00:16 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Laten we op zoek gaan naar manieren waarop een poltieke partij weer mensen
warm kan laten lopen voor het praten over en werken aan een steeds beter
wordende maatschappelijke inrichting en functioenren, uitgaande van enkele
heldere hoofdlijnen (bv uitgangspunten sociaal-liberaal; resolutie burgert
en bestuur), niet als dogma!wel als toets.

De manier waarop je het nu brengt gooit iedereen in een teerpot terwijl er
oo politici zijn, met name in D66, die hun uiterste best doen om zoveel
mogelijk mensen te betrekken.

groet