Zimbabwe

GWC van den Berg berg7600 at WXS.NL
Thu Apr 20 23:54:56 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat ik in de krant lees, op de televisie zie en op de radio hoor, lijkt
me voldoende om Mugabe voor het "Joegoslavie Tribunaal" te slepen op
verdenking van misdaden tegen de menselijkheid. Hiermee wordt het in
ieder geval moeilijker voor zijn jonge vrouw om te winkelen in Londen en
New York.
Is dit een reële optie of is dit nog toekomstmuziek?

Met vriendelijke groeten

Gerard van den Berg