UITNODIGING

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Wed Apr 19 11:39:45 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

MELD JE AAN (ZIE ONDER) !

Beste lijsters,
Afgelopen winter stelde Bo Buma voor een ontmoeting te organiseren voor
deelnemers aan deze lijst. Het goede nieuws: we doen een voorstel!
Wij hebben enkele dagen een optie gekregen op de bijzonder sfeervolle
Kouwenhovenzaal in het Stadskasteel Oudaen in Utrecht.

UTRECHT: zaterdag 3 juni
Locatie: Stadskasteel Oudaen Proeflokaal, Oudegracht 99,
Tijd: 13:00 u. - 17:00 u.

Het gaat definitief door als er voldoende deelnemers zijn!
De optie is geldig t/m zondag 23 april. Meld je dus aan voor a.s. zondag!
Stuur je aanmelding naar de mailbox van D66 Net Drenthe:
d66.drenthe at welcome.to

--- het comitee van voorbereiding maakt de middaginvulling defintief
zodra het aantal deelnemers bekend is en hun eventuele suggesties ---

De bovengrens is gesteld op fl.  50,= per deelnemer, maar de kosten dalen
naarmate meer lijsters komen aanvliegen.

VOORLOPIG PROGRAMMA:
-suggesties zijn welkom-

* Zaal open vanaf 13:00 uur. .
* Koffie / Thee is gratis
* Tegen het eind van de middag rondleiding in de stoombierbrouwerij
   met kleine proeverij van ambachtelijk bier met bittergarnituur.

> * flipover en overhead beschikbaar *

Het gaat vooral om de ontmoeting op zich, om de kennismaking en de
gezelligheid. Wij verwachten dat deze ontmoeting de sfeer op de
discussielijst -en dus binnen D66- ten goede komt.

Eventueel kunnen we tafels reserveren in het restaurant.
Voor 60,= wordt na afloop een driegangen menu geserveerd.
Geef dus aan of je ook daaraan wilt deelnemen.

-----------------
Comité van aanbeveling :

Subject:      Postbroedseizoend66lentefeest
-----------------
Het voorstel lijkt me een prima idee, (etc.)
Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels
-----------------
Vanzelfsprekend ben ik het er helemaal mee eens.
Laten we maar eens kijken wat het café er van vindt
Alleen invullling van en onderwerp van 1- ,5 u blijft nog over.
Maar daar kunnen we aan werken als we geneog deelnemers hebben.
vr gr Bo (Buma)
------------------
IK ben VOOR.
Glenn Mellonius
-----------------
Als we nu niets doen, gebeurt er ook niets meer.
Ik geloof, dat ik iets van de voortgang heb gemist, maar het moet maar.
Tjerk

AANMELDING versturen naar:
d66.drenthe at welcome.to

IK KOM!
ik ben bereid vooruit te betalen

ik kom / met partner / introducee    ............................
ik wil eventueel in het reataurant eten    JA / NEE

ik doe nog de volgende suggestie :