grijze vrijdag

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Sat Apr 15 16:25:08 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Je moet je bij beleggen niet door sentimenten laten leiden. Korte termijn
beleggers draaien nog altijd met meer risico op verlies dan degenen die op
langere termijn beleggen. Dat WOL een zeepbel is en was kon iedereen met een
beetje boerenverstand zien aankomen. Zij die nu lef hebben wachten Maandag tot
de AEX in elkaar dondert en kopen dan "oude economie" fondsen: Olie, Unilever,
Philips, Ahold, Fortis, Aegon, Heineken.

Nu voor een koopje, volgend jaar met dikke winst verkopen.
Het is maar wat je wilt....

Ernst Debets/ Zaanstad