Windmolens

Tjerk Jouwstra tjouwstra at WXS.NL
Sat Apr 15 03:00:22 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

William maakte deze week bezwaar tegen verdere uitbreiding van de
windmolens. De bijdrage aan onze energievoorziening zou minimaal zijn en in
ieder geval het landschap ontsieren: Er is sprake van visuele hinder, maar
ook nog veel meer andere overlast. Het rendement kan inmiddels veel hoger
zijn, zo begreep ik ook (ik weet niet meer van wie).

Mij leek het juist zo'n goede, waardevole bijdrage aan de duurzame
ontwikkeling, die typisch Hollands te noemen is. William, vecht je nu tegen
windmolens? Of hoe zit dit?

Tjerk, als een een soort Pancha op een ezeltje.