Jonge Democraten durven de eigen mening niet aan...

Rob Nuijten disegno at XS4ALL.NL
Thu Apr 13 17:01:29 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bas van Gils wrote:
> betekent zo veel als "geschikt voor het beoogde doel". 1+1=2 is dus, hoewel een
> correcte uitspraak, niet adequaat te noemen...

Beste hr van Gils,

dank voor de waarschijnlijk terechte correctie. De spelling van adekwaat
wordt trouwens over 10 jaar aangepast aan de manier waarop het
geschreven wordt, als dat maar langdurig en volhardend is.

maar laten wij niet vervallen in "punaises poetsen". U begreep wat ik
bedoelde, of niet?

>  *  Zelfs zegt men: de monarchie zal zelfs versterkt worden door het
>  *  ontnemen van het laatste stukje politieke  verantwoordelijkheid.  U
>  *  doet dus graag iets waardoor de monarchie versterkt wordt!!!

> taal blijft iets ongrijpbaars :) Je kan nl. ook op andere gebieden dan politiek
> versterkt worden... Dus: ontneem de Koningin haar politieke macht, maar zet
> haar op een ander vla in.

ik wil best de koningin op een andere vla inzetten.

maar waarom zou een Jonge Democraat, die "liever eengekozen staatshoofd
wil" een niet democratisch gekozen politiek persoon ook maar ergens
willen inzetten, anders dan het museum?

groeten van
Rob Nuijten
Amsterdam