Volkssoevereiniteit

Wed Apr 12 18:59:21 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, 12 Apr 2000, Ramon Barends (D66) wrote:

> Over de PNYX-lijst nog schrijft Erik:

Dat ging niet over de PNYX-lijst, maar over de open -, onge-
censureerde lijst van de Digitale Burgerbeweging Nederland.
Die door Hein van Meeteren werd gesloten toen Hein van Mee-
teren keer op keer in de hoek werd gezet wegens zijn malle
ideen en bizarre scheldpartijen.

Dit blijft gelden. Het is overigens noch door de heer Van
Meeteren weerlegd, noch door Ramon 'hap-snap' Barends.

> En wie was Erik van den Muijzenberg ook weer:

Erik van den Muijzenberg is een onafhankelijk denker en veegt
sinds 1994 de vloer aan met teledemocratische gezwatel en mis-
plaatst optimisme over ICT-toepassingen bij democratische pro-
cessen.

> Ik heb toch iets gemist. Volgende keer: harder roepen. *lach*

Er stond een batterij TV-camera's voor mijn neus toen ik de
republiek uitriep; de gebeurtenis werd uitgezonden op diverse
journaals in binnen- en buitenland en haalde een aantal dagbla-
den, soms zelfs met foto op de voorpagina. Ook mocht ik de ko-
ningin toespreken in een VARA-programma, en nam ik deel aan een
televisiedebat over de monarchie.

Misschien moet Ramon Barends zijn vingers eens uit zijn oren ha-
len. ;-)

Erik vdMb