Volkssoevereiniteit en het D66-Congres

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Apr 12 17:51:15 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Over het Congres meldt Constantijn dit o.a.:

>Overigens, een congres waar ruim 700 leden aanwezig zijn geeft >volgens mij
>een betere indicatie van wat de leden van D66 vinden dan >een
>discussielijst van 163 man/vrouw.

Discussieren al die 700 leden ook mee ? Denk dat Winnie Sorgdrager dan
weinig aan de orde had kunnen stellen.

>Iedereen mag op zo'n congres komen.

Dat is juist. Ook niet partijleden zelfs.

>Voor het indienen van moties zijn slechts vijf handtekeningen >vereist.

Je bedoelt 25. Voor APM's slechts 5.

>Iedereen kan zijn standpunten daar uitdragen en proberen het een >formeel
>partijstandpunt te maken. Er is geen enkele andere politieke >partij die
>zoveel invloed geeft aan haar leden.

Heel goed, heel D66.

>Daar moet je dan wel wat voor doen in plaats van alleen maar >emailtjes
>sturen. Zien we jullie allemaal volgend congres? (Zaterdag >18 en zondag 19
>november in Noordwijkerhout volgens mij).

Naast de maillijst doe ik veel meer met én zonder D66. Ik houd me met veel
meer interessante dingen bezig, naast de politiek.

>De penningmeester is
>vast ook heel blij met een nog hogere opkomst daar.

Dat denk ik ook, want het Congres is voor studenten best prijzig. Zeker een
2-daagscongres is prijzig.

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66