Volkssoevereiniteit

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Apr 12 17:30:20 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fantastisch... de heren Van Meeteren en Van den Muijzenberg hebben elkaar
ook bij dit onderwerp weer gevonden ;), en zelfs de Tweede Kamerfractie van
D66 (of De Democratische Partij) mag meegenieten. Dat is pas democratie.

Over de PNYX-lijst nog schrijft Erik:
> [...]
>forum eruit toen daar met zijn malle standpunten bij herhaling
>de vloer werd aangeveegd. In het echte leven zou op een derge-
>lijk staaltje van machtsmisbruik wellicht een protestbezetting
>van de burelen zijn gevolgd, maar in een teledemocratie is dat
>onmogelijk.
>Overigens valt niet goed in te zien waarom een teledemocratie
>- waar ieder idealiter evenveel te zeggen heeft - zou moeten
>worden opgetuigd met de functie van een per email bereikbare
>functionaris die niet-democratisch aan zijn baan is gekomen.

En wie was Erik van den Muijzenberg ook weer:

>(Riep op 29 januari 1998 op de Dam te Amsterdam de republiek
>uit, als woordvoerder van het Nieuw Republikeins Genootschap)

Ik heb toch iets gemist. Volgende keer: harder roepen. *lach*

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Prive-mail sturen ? Dat kan op: r_barends at hotmail.com

*** DEZE E-MAIL IS OPENBAAR EN MAG VERDER VERSPREID WORDEN ***

Check ook:
D66: http://www.d66.nl
Fractie D66 Nijmegen: http://www.telebyte.nl/~d66
Afdeling D66 Nijmegen: http://www.gaypnt.demon.nl/d66