Nederwiet

Herman Beun chbeun at WORLDONLINE.NL
Fri Apr 7 11:36:27 CEST 2000

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

CC: D66-discussielijst

Hulde voor het plan van Boris als eerste significante stap in de goede
richting (legalisatie). Tegelijk ook eens met de vragen van Chido.

Een onderwerp dat ik er echter nog aan toe zou willen voegen is het
plan van Korthals om criminele langdurig verslaafden verplicht te
laten afkicken. Ik heb me daar erg over verbaasd: gaan we nu dat
rampzalige Zweedse drugsbeleid imiteren? Uit de resultaten daar blijkt
dat vrijwel iedere verplicht afgekickte binnen no time weer in zijn
oude gewoonte vervalt. Of is dit experiment bedoeld als
vergelijkingsmateriaal voor de proef met heroïneverstrekking? In dat
geval weet ik wel welke proef betere resultaten gaat geven...

Herman Beun                  http://www.bigfoot.com/~hermanb/
HermanB at bigfoot.com                       Brussel, Vlaanderen
European Parliament, ELDR (NL-D66), http://www.vanderlaan.net
*representative democracy is a contradiction in 4 year terms*